Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades The Game 1r Premi a la SETMANA DE LA CIÈNCIA 2014
Divendres, 12 Desembre 2014 12:59

The Game 1r Premi a la SETMANA DE LA CIÈNCIA 2014

Al llarg de la setmana del 14 al 23 de novembre es va celebrar LA SETMANA DE LA CIÈNCIA. Durant aquest període els alumnes de 5è i 6è de primària van crear un videojoc (en format paper) amb diferents escenaris i personatges tradicionals relacionats amb Sant Feliu.

Tots dos treballs es van presentar en el concurs de creació de videojocs proposat per l’entitat CRIDEM Educa, vinculada amb l’ajuntament de la ciutat.

Afortunadament, les dues produccions van estar escollides com a finalistes. I el divendres, 21 de novembre, van ser premiades.  L’acte de lliurament de premis va tenir lloc al Centre Cívic Tovalloles; Riera la Salut, 7.

El veredicte final va donar als alumnes de 5è de Primària el segon lloc i se’ls hi va entregar una tauleta digital, els alumnes de 6è de Primària van obtenir el primer lloc i se’ls hi va fer entrega d’una pissarra digital, que en breu la podran gaudir a la seva classe.

Clic aquí per veure les fotografies