Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades Jornada Mundial de la Filosofia
Dilluns, 01 Desembre 2014 11:54

Jornada Mundial de la Filosofia

El dia 19 de novembre vam celebrar la Jornada Mundial de la Filosofia de 2014. Els nostres alumnes de primer de batxillerat van participar en la Mostra de fotofilosofia.  L’objectiu de la Mostra és aplegar “espurnes de pensament” fetes per alumnes expressades en una fotografia digital acompanyada d’un títol en forma de pregunta vinculada a la filosofia. L’acte de lliurament de premis va tenir lloc a l’Aula Magna de la Facultat de Filosofia de la Universitat de Barcelona. Els alumnes premiats van ser: Berta Amades, Laia Ginestà i Mar Martín.

Podeu  veure tots els treballs del alumnes al blog Fotofilo de l’escola.

Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades Jornada Mundial de la Filosofia