Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades Dia de la ciència a l'escola
Divendres, 14 Novembre 2014 11:26

Dia de la ciència a l'escola

El dijous dia 20 de Novembre les classes d'ESO i Batxillerat van interrompre la seva activitat normal per assistir a les xerrades programades pel Dia de la Ciència. Aquestes han estat impartides per ex-alumnes de l'escola que actualment desenvolupen la seva activitat professional o acadèmica en el camp de la recerca i la divulgació científica.

El programa de les xerrades el podeu consultar aquí

Els alumnes participants han valorat molt positivament les xerrades realitzades, especialment el fet que els ponents fossin ex-alumnes de l'escola. I confien en que es puguin repetir en propers cursos.

Des d'aquí volem agraïr la participació desinteressada de la Cesca Ribas, l'Òscar Cusó, la Irene Subirana i el Marc Olivella, que ens van fer gaudir, tant als alumnes com als mestres de l'escola, d'una tarda plena d'idees i amor per la ciència.

Per veure les fotos de l'activitat podeu accedir a la següent galeria.

Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades Dia de la ciència a l'escola