Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades La castanyada
Dimecres, 12 Novembre 2014 13:54

La castanyada

El passat 30 d’octubre el alumnes de l’escola van celebrar la castanyada. Durant el matí els alumnes de parvulari i cicle inicial van fer diferents activitats: contes, elaboració de panellets, figures amb moniatos i castanyes,…

A la tarda , com és tradicional, ens va visitar la castanyera, aquest any acompanyada del seu marit, després d’una estoneta s’hi van afegir dos castanyers més que s’havien perdut !.

Per començar els  grallers i timbalers van anar a buscar els nens i nenes de parvulari i primària per acompanyar-los al pati a rebre els castanyers, on els van ballar danses i cantar cançons.

Després, els alumnes de cicle mitjà i superior van baixar al pati per fer la gimcana de “Halloween” que havien preparat els alumnes de 1r i 2n d’ESO.

En el recull de fotografies i de vídeos podeu veure un extens reportatge de la festa.

Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades La castanyada