Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades Plantada de l'hort
Dimarts, 11 Novembre 2014 09:59

Plantada de l'hort

Després d’un mes i mig treballant amb els alumnes de 6è, l’hort ha quedat llest per la plantada.
En les fotografies que tindreu accés veure l’evolució de la gran feina que han fet els de 6è, des del primer dia que vam començar a treballar fins ara: treure moltíssimes males herbes, remoure la terra, marcar les parcel•les, buidar la compostadora i tirar adob,….
També veureu les fotografies de la plantada que vam fer el passat dijous dia 6-11 amb els alumnes de parvulari i cicle inicial.

Clic aquí per veure una petita selecció

Clic aquí per accedir a l'àrea de primària i veure el recull complet

Us informem també, que paral•lelament a aquesta feina, han anat confeccionant un diari del treball portat a terme a l’hort en anglès, que podreu veure a la cartellera d’Agenda 21/Escola verda de l’escola.

Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades Plantada de l'hort