Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades Escola d'estiu 2014
Dijous, 19 Juny 2014 10:10

Escola d'estiu 2014

Des del 30 de juny i fins l’1d’agost, l’AMPA de l’Escola Mestral i “Home to home” educational trips for schools, amb la coordinació del Consell Rector i Equip Directiu, organitza aquest servei per a tots els alumnes de Parvulari i Cicle Inicial de Primària (3 a 8 anys). La durada de l’escola d’estiu està pensada per a facilitar l’organització familiar.

Les activitats programades, totes en anglès, pretenen compaginar l’esbarjo i el treball en un ambient motivador. L’estada a l’escola d’estiu assegurarà un espai de temps on el nen/a gaudirà i aprendrà.

L’escola d’estiu / summer at school Mestral 2014  està oberta als Socis i als No Socis de la cooperativa. Podeu informar als vostres amics i coneguts.

Tota la informació al Triptic Escola estiu 2014

Full inscripció escola estiu 2014

DOSSIER MESTRAL abans de començar

Autorització administració medicaments i sortides SAS