Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades Carnestoltes 2014
Dimarts, 18 Març 2014 12:07

Carnestoltes 2014

El passat 28 de febrer vam celebrar el Carnestoltes.
Us mostrem les fotografies que  unes alumnes de Fotografia  d’ESO vam fer i on es pot fer un seguiment de la festa.
A partir de les 14.30 h els alumnes es van començar a canviar a les classes i quan els grallers i timbalers van fer el toc de sortida, les diferents comparses de les classes:, totes inspirades amb el MAR : pops, submarinistes, pescadors, surfistes, pirates, Titànic,  …. van anar desfilant fins la pista. Allà amb la companyia de pares i mares dels més petis i alguns no tan petits, les comparses van oferir-nos una petita representació i per acabar les alumnes de rítmica d’ESO ens van convidar a tots a ballar.
El dimecres 5 de març amb la sorpresa dels diables vam cremar el rei carnestoltes.
Fins l’any vinent !!!

Feu click aquí per veure les fotografies

Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades Carnestoltes 2014