Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades MSchools: Fomentant la col·laboració amb el món professional.
Dijous, 06 Març 2014 12:40

MSchools: Fomentant la col·laboració amb el món professional.

La iniciativa mSchools, que s'emmarca en el context del Mobile World Capital Barcelona, té com a objectiu potenciar les oportunitats d’aprenentatge amb l’adopció de les tecnologies mòbils com a instrument d’innovació educativa.

Una de les activitats que s'hi desenvolupen és la de posar en contacte experts professionals en el camp de les tecnologies mòbils per a fer de mentors dels projectes que es desenvolupen a les escoles i oferir sessions de formació a alumnes de Secundària.

El passat dia 5 de març, els alumnes de Batxillerat que han centrat el seu Treball de Recerca en el disseny d'una aplicació van poder gaudir dels coneixements de l'Albert Martorell, dissenyador i desenvolupador d'aplicacions. La sessió es va centrar en el disseny d'interfícies per aplicacions Android.

Des de l'escola volem agraïr a l'Albert la seva col·laboració desinteresada. Tots els que varem formar part de l'experiència varem quedar molt satisfets i esperem poder tornar a repetir-la més endavant.

Mitjà