Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades LA CASTANYADA
Dimarts, 19 Novembre 2013 12:04

LA CASTANYADA

El passat 31 d’octubre el alumnes de l’escola van celebrar la castanyada. Pel matí els alumnes de parvulari i cicle inicial van fer diferents activitats contes, fer panellets,...
Per la tarda , com és tradicional, ens va visitar la castanyera, aquest any quatre!!!!! i com que el temps acompanyava ho vam celebrar al pati. En el recull de fotografies i de vídeos podeu veure un extens reportatge de la festa.
Per començar els grallers i timbalers van anar a buscar els alumnes de parvulari i primària per acompanyar-los al pati a rebre les castanyeres i castanyers, on li van ballar danses i cantar cançons.
Com a novetat, també dir-vos, que aquest any els/les castanyers/es també ens van oferir un ball.
Després els alumnes de cicle mitjà i superior van fer la gimcana “Halloween” que havien preparat els alumnes de 1r i 2n d’ESO i els/les castanyers/es van visitar els alumnes de parvulari i cicle inicial a les rotllanes del pati mentre menjaven castanyes i panellets.

Feu click aqui per veure les fotos i el vídeo

Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades LA CASTANYADA