Dilluns, 20 Juny 2022 06:47

Som Fenocentre!

L’Escola Mestral ha estat un dels 18 centres de Catalunya que ha obtingut el segell de Fenocentre, La fenologia és l’observació dels canvis estacionals en les plantes i els animals, tals com la floració, l’aparició d’insectes i la migració de les aus. Els canvis en els ritmes de la natura donen molta informació als científics i científiques sobre els efectes que el canvi climàtic produeix sobre els ecosistemes naturals, però calen sèries temporals llargues, homogènies, validades i ben repartides geogràficament per tot el territori. A través de Ritme Natura (format pel CREAF i el Meteocat), la ciutadania pot participar col·laborant amb observacions per tal d’ajudar l’equip científic a estudiar els impactes del canvi climàtic sobre les plantes, els animals i els éssers vius en general.

Tornen les festes de Primavera de l’escola el cap de setmana del 20 al 22 de maig!

Aquí podeu descarregar el programaPROGRAMA FESTES 2021-22

Dijous, 05 Maig 2022 07:47

Escola d'estiu 2022

Benvolgudes famílies de P3 a 4t de Primària, Des de Kids & Us ens complau informar-vos que, amb la col·laboració de l'escola, aquest any tornarem a organitzar el nostre SUMMER FUN a l'escola Mestral. Els Summer Fun són casals de lleure pensats perquè els infants Kids&Us i no Kids&Us, de 3 a 10 anys, gaudeixin de l'estiu amb activitats de lleure, vivencials i enriquidores que tenen l'anglès com a llengua vehicular (immersió lingüística).

Recordatori finalització d'inscripcions summer fun i aclariment horari, (kids&us)

Summer fun informació general Mestral (kids&us)

Informació Summer Fun Mestral (Kids&us), inscripcions obertes i gravació de la reunió

Com fer la inscripció del Summer fun(Kids&us)

Convocatòria de la reunió de SUMMER FUN, De P3 a 4t Primària

Circular Torna el SUMMER FUN (kids&us), P3 a 4t de Primària

Dijous, 24 Març 2022 10:34

CARTES PER ALS NENS I NENES UCRAÏNESOS

Dimecres 23 de març s'han endut tot el carregament que sisè va organitzar. Entre els embalums també ha marxat un petit tresor. Unes cartes que els cursos de primer a cinquè de primària han escrit en ucrainès per poder lliurar-les als nens refugiats. Això es podrà fer realitat gràcies al comboi que juntament amb els productes recollits, les portarà fins a la frontera d’Ucraïna amb Polònia. Han posat en pràctica aquest nou idioma, desconegut prèviament, per solidaritzar-se amb tots els infants que estan vivint aquesta situació desastrosa.

Dimecres, 09 Febrer 2022 11:01

L'EXPOSICIÓ DEL HALL

Al Hall de l’Escola, aquests dies, comptem amb un recull d’obres artístiques fetes pels alumnes de primer I segon d’ESO. Han realitzat figures de fang les quals han estat inspirades pels seus llibres i pel·lícules preferides. A més, utlitzant els seus dots artístics, han fet autèntiques obres d’art basant-se no només en herois mitològics, sinó que també han fet magnífics autoretrats.
Quins joves artístes!

Amb motiu del Dia Mundial de l'educació ambiental, l'informatiu de TVE s'ha volgut fixar en el nostre Pati de les Tortugues i l'ambiciós projecte que representa. Aquesta mateixa informació anirà sortint durant el dia d'avui, cíclicament, en el Canal 24h per a tot l'Estat Espanyol.

Dilluns, 17 Gener 2022 12:30

L'escola en català !

El model d'escola en català compta amb un ampli consens social, pedagògic i polític, i que garanteix l'aprenentatge del català i el castellà en finalitzar l'etapa obligatòria.

Nadales i poemes dels alumnes de primària

Recordeu que per accedir a veure les fotografies/videos de l’escola l’usuari i contrasenya són els habituals que es fan servir per les etapes.

Plomalls d’hivern al pati de l’escola. Naia Rigual (alumna de 4t ESO – Taller de Fotografia)

"Els nois que ronden per les cales

hi cullen plomes per les ales

i algues de sol, i amb veu d’albat,

criden per l’ull de les escales

que a cal fuster hi ha novetat." (JV Foix)

ESCOLA MESTRAL

Dimecres, 15 Desembre 2021 09:07

Treballs de Recerca 2021-2022

Dijous 16 de desembre, comencen les presentacions dels Treballs de Recerca dels alumnes de 2n de Batxillerat.

Podeu consultar els horaris i veure un resum de cada treball al següent enllaç: MES INFORMACIÓ AQUI

CLIC AQUÍ PER VEURE LES FOTOS DE LES PRESENTACIONS

Pàgina 1 de 20

EscolaMestral RT @rtvenoticies: 🐢 En el Dia Mundial de l'Educació Ambiental ens hem volgut fixar en una escola de Sant Feliu de Llobregat. És l'escola…