Dimecres, 15 Setembre 2021 08:22

PLA D'ORGANITZACIÓ 2021-22

Per elaborar el PLA D’ORGANITZACIÓ  DE L’ESCOLA per al curs  2021-2022 a l’Escola Mestral SCCL  hem seguit les indicacions del Departament d’Educació establertes en el “Pla d’actuació per al curs 2021-2022 per a centres educatius en el marc de la pandèmia” presentat el maig de 2021 i les modificacions del mateix Pla presentades el 30 d’agost de 2021. Aquest pla és molt semblant al del curs passat.

La voluntat del Departament d’Educació i de la nostra escola, atenent a l’experiència del curs passat és que, un cop més, l’alumnat pugui assistir totes les hores lectives presencialment al centre. Aquest Pla  estableix les bases perquè el curs 2021-2022 es pugui dur a terme amb les màximes garanties, que busquen l'equilibri entre la protecció de la salut de les persones les escoles la gestió correcta de la pandèmia i el dret dels infants i joves a una educació de qualitat.

En una societat amb grans incerteses, cal que l'escola pugui treballar amb la màxima normalitat possible. Cal donar continuïtat a l'aprenentatge aplicant les mesures sanitàries de protecció que siguin necessàries.

Totes les mesures proposades seran vigents al llarg del curs escolar 2021-2022. No obstant això, aquestes mesures s'avaluaran i s'adaptaran en funció de l'evolució del context epidemiològic i dels avenços en el pla de vacunació i en la immunitat de grup.

Aquest Pla ha estat presentat al Consell Rector de la Cooperativa i presentat i aprovat pel Consell Escolar, el dimarts 14 de setembre de 2021

Clic aquí per descarregar el : PLA D'ORGANITZACIÓ 2021-22

Dimarts, 15 Juny 2021 07:35

VIII JOCS FLORALS ESCOLARS DE CATALUNYA

L’alumna de quart d'ESO, Èlia Noguera, l’Adriana Ferrer de primer d'ESO i la Lalla Fernández de segon d'ESO han guanyat els Jocs Florals escolars de Catalunya en la fase territorial del Baix Llobregat i ara van a la fase nacional de Catalunya. Aquest any, lamentablement no s’ha pogut fer presencial. I la final es farà el dia 18 via "streaming".
La nostra enhorabona per a totes elles i molta sort en aquesta nova fase!

Dimarts, 01 Juny 2021 09:48

FOTOGRAFIA MATEMÀTICA

La Carlota Rodríguez, de quart de primària, ha obtingut un accèssit en el 22è concurs de Fotografia matemàtica de l’ABEAM: #fotomàtiques. L’enhorabona, Carlota!

Dimarts, 01 Juny 2021 09:47

GUARDÓ PER A UN TREBALL DE RECERCA

L’Ariadna Figueras, de segon de Batxillerat, ha obtingut una menció de la Societat Catalana de Química pel seu treball de recerca sobre l’àcid acètic. La nostra enhorabona, Ariadna!

Dilluns, 10 Maig 2021 10:12

Premis Recerca Jove (PRJ 2020)

Premis Recerca Jove (PRJ 2020): Per segon any consecutiu 2 premis a treballs dels alumnes. Felicitem la Carla Duran i la Mireia Cruz pel reconeixement pels seus Treballs de recerca de Batxillerat

Carla Duran Castella i Mireia Cruz Fernández, alumnes de segon de Batxillerat de l’Escola Mestral del curs passat, han guanyat el Premi Recerca Jove (PRJ, nous premis CIRIT) per fomentar l'esperit científic del jovent (PRJ 2020), atorgat per l’Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca de la Generalitat de Catalunya, amb el seus treballs de recerca: Actuacions per al control del bon estat de Testudo hermanni en condicions de semillibertat i Efectes del canvi climàtic en el cicle vital de Testudo hermanni, respectivament.

En els següents enllaços podeu consultar el pòster-resum del treball 1 i del treball 2, el treball de recerca complet del treball 1 i del treball 2.

Aquest any en els premis Sambori Òmnium de narrativa demarcació l'Hospitalet-Baix Llobregat, hi ha hagut quatre alumnes de l’escola premiades, les que van guanyar en l'edició de l’any 2020, que no es va poder celebrar pel confinament: la Berta de 4t d’ESO i la Sara de 2n d’ESO. I les premiades d’aquest any: la Xènia i la Ivet de 1r d’ESO.
La nostra enhorabona!!!!

Dijous, 25 Març 2021 09:23

B1 I B2 DEL DELF

Aquest petit grup d'alumnes contents van decidir, en començar el Batxillerat, que continuarien estudiant francès. Han atapeït, així, el seu horari però en comptes d'emmandrir-se, amb constància i dedicació, han aconseguit superar les proves dels nivells B1 o B2. D'aquesta manera, a més de dominar aquesta segona llengua estrangera, en el futur podran certificar aquests nivells d'idioma que, en el cas del B2, equival al First Certificate d'anglès que també tenen. L'enhorabona!

Dijous, 25 Març 2021 09:21

MIRADA JOVE

El diari digital elBaix.cat  publicarà, cada setmana, una entrevista realitzada per un alumne de tercer d'ESO de l'escola a un personatge que ha despertat el seu interès i admiració. Aquesta setmana Marcel Barrio entrevista Selena Soro: "Llegir és una manera de viure".

L’Associació "Amics de les roses" de Sant Feliu de Llobregat va organitzar, ja fa uns dies, un concurs de dibuix de roses adreçat als nens i nenes de primària de totes les escoles de Sant Feliu. Estem contents perquè tres mestralers han obtingut un dels sis premis que s'oferien, distribuïts en dues modalitats i tres categories. La nostra enhorabona a tots els participants i, especialment, a l'Arlet Estivill de primer, la Carlota Rodríguez de cinquè i el Marc Cabello de sisè pels guardons rebuts.

Pàgina 1 de 19

EscolaMestral RT @linformatiu_tve: Els escolars treballen online. Les matèries que facin no seran avaluables. També els recomanen que facin jocs amb la f…