Dimarts, 29 Novembre 2022 12:41

Club de Codi de sisè

Petita mostra del projecte del braç robòtic que han fet al Club de Codi de sisè de primària i primer d'ESO. Han programat plaques Micro:bit i han creat les peces amb la impressora 3D!

Dimarts, 29 Novembre 2022 12:38

Dia de santa Cecília

Visca la música i visca els concerts al hall de l’escola! Són tots uns artistes!

Dimarts, 29 Novembre 2022 12:27

La Castanyada a l'Escola

Divendres 28 d'octubre va ser una tarda molt especial: vam celebrar la castanyada! El grup de grallers i timbalers va tocar algunes cançons per acompanyar quatre simpàtics castanyers que van venir a visitar-nos des del Montseny. Les classes d’infantil van disfressar-se de castanyers i castanyeres, els alumnes de primària van realitzar danses i cançons que havien preparat a les classes de música i els nois i noies de primer i segon d’ESO van inventar una gimcana ben original per als més petits. Tothom s'ho va passar d’allò més bé!!

Podeu veure totes les fotografies a l'espai privat d'aquest curs

Dimarts, 29 Novembre 2022 12:25

Setmana de la Ciència

Un any més, l’escola participa en la Setmana de la Ciència, organitzada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació, amb l'objectiu de despertar i potenciar l'interès vers la ciència i la tecnologia entre els més joves. Aquest any, hi participa tota l’escola: des d’infantil fins a batxillerat i els més grans oferiran activitats per als més petits. Alhora, antics alumnes de l’escola, que ara desenvolupen la seva activitat professional en el camp de la recerca científica i tecnològica, realitzaran xerrades sobre aquests temes als alumnes de secundària i batxillerat. Segur que serà un dia molt especial i ple de nous aprenentatges! Visca la ciència!

Dimecres, 07 Setembre 2022 07:00

ARRENQUEM!

Aquesta vegada uns dies abans però amb la mateixa il·lusió i les mateixes ganes. Per fi l’escola torna a estar plena de somriures!

Dilluns, 20 Juny 2022 06:47

Som Fenocentre!

L’Escola Mestral ha estat un dels 18 centres de Catalunya que ha obtingut el segell de Fenocentre, La fenologia és l’observació dels canvis estacionals en les plantes i els animals, tals com la floració, l’aparició d’insectes i la migració de les aus. Els canvis en els ritmes de la natura donen molta informació als científics i científiques sobre els efectes que el canvi climàtic produeix sobre els ecosistemes naturals, però calen sèries temporals llargues, homogènies, validades i ben repartides geogràficament per tot el territori. A través de Ritme Natura (format pel CREAF i el Meteocat), la ciutadania pot participar col·laborant amb observacions per tal d’ajudar l’equip científic a estudiar els impactes del canvi climàtic sobre les plantes, els animals i els éssers vius en general.

Tornen les festes de Primavera de l’escola el cap de setmana del 20 al 22 de maig!

Aquí podeu descarregar el programaPROGRAMA FESTES 2021-22

Dijous, 05 Maig 2022 07:47

Escola d'estiu 2022

Benvolgudes famílies de P3 a 4t de Primària, Des de Kids & Us ens complau informar-vos que, amb la col·laboració de l'escola, aquest any tornarem a organitzar el nostre SUMMER FUN a l'escola Mestral. Els Summer Fun són casals de lleure pensats perquè els infants Kids&Us i no Kids&Us, de 3 a 10 anys, gaudeixin de l'estiu amb activitats de lleure, vivencials i enriquidores que tenen l'anglès com a llengua vehicular (immersió lingüística).

Recordatori finalització d'inscripcions summer fun i aclariment horari, (kids&us)

Summer fun informació general Mestral (kids&us)

Informació Summer Fun Mestral (Kids&us), inscripcions obertes i gravació de la reunió

Com fer la inscripció del Summer fun(Kids&us)

Convocatòria de la reunió de SUMMER FUN, De P3 a 4t Primària

Circular Torna el SUMMER FUN (kids&us), P3 a 4t de Primària

Dijous, 24 Març 2022 10:34

CARTES PER ALS NENS I NENES UCRAÏNESOS

Dimecres 23 de març s'han endut tot el carregament que sisè va organitzar. Entre els embalums també ha marxat un petit tresor. Unes cartes que els cursos de primer a cinquè de primària han escrit en ucrainès per poder lliurar-les als nens refugiats. Això es podrà fer realitat gràcies al comboi que juntament amb els productes recollits, les portarà fins a la frontera d’Ucraïna amb Polònia. Han posat en pràctica aquest nou idioma, desconegut prèviament, per solidaritzar-se amb tots els infants que estan vivint aquesta situació desastrosa.

Dimecres, 09 Febrer 2022 11:01

L'EXPOSICIÓ DEL HALL

Al Hall de l’Escola, aquests dies, comptem amb un recull d’obres artístiques fetes pels alumnes de primer I segon d’ESO. Han realitzat figures de fang les quals han estat inspirades pels seus llibres i pel·lícules preferides. A més, utlitzant els seus dots artístics, han fet autèntiques obres d’art basant-se no només en herois mitològics, sinó que també han fet magnífics autoretrats.
Quins joves artístes!

Pàgina 1 de 21

EscolaMestral RT @rtvenoticies: 🐢 En el Dia Mundial de l'Educació Ambiental ens hem volgut fixar en una escola de Sant Feliu de Llobregat. És l'escola…