Estàs aquí:Inici Activitats Revista Trimestral

Introducció

La Revista Trimestral és la revista de l'Escola. Els seu nom conté el nom de l'Escola i la seva periodicitat: Veu la llum cada tres mesos. Per Nadal, per Sant Jordi i a final de curs.

Des de sempre ha volgut ser un mirall de la vida de l'escola on tots els components de la "família mestralera" s'hi vegin reflectits. És per això que la revista conté unes seccions fixes, coordinades i/o elaborades pels alumnes de segon d'ESO conjuntament amb diferents mestres o professors/es.

L'Aparador: Dedicat als diferents cursos.

Món Científic: Articles de ciència.

Pensem-hi una mica: Reflexions sobre pedagogia, filosofia o història.

English Corner: Llengua anglesa.

Allons Enfants: Llengua francesa.

...In corpore sano: Activitats esportives.

La portada és, al seu torn, una mostra de l'expressió artística i plàstica de l'escola.

El Carnet de la Biblioteca: Actualitat literària a l'escola.

El Safareig: Novetats i Festes de l'Escola.

Sal i Pebre: La vida de l'escola vista en clau d'humor.

Tot plegat és un producte fresc i sobretot molt nostre del qual us convidem a gaudir-ne!!

Sol·licitud Revista TriMestral en paper

EscolaMestral EDUCACIÓ MOLT EMOCIONAL A SISÈ Els alumnes de 6è de primària, a educació emocional, van veure un documental sobre u… https://t.co/QzmkZ4DjMF
Estàs aquí:Inici Activitats Revista Trimestral