Estàs aquí:Inici Activitats Revista Trimestral

Introducció

La Revista Trimestral és la revista de l'Escola. Els seu nom conté el nom de l'Escola i la seva periodicitat: Veu la llum cada tres mesos. Per Nadal, per Sant Jordi i a final de curs.

Des de sempre, ha volgut ser un mirall de la vida de l'escola on tots els membres de la "família mestralera" s'hi vegin reflectits. És per això que la revista conté unes seccions fixes, coordinades i/o elaborades pels alumnes de quart d'ESO conjuntament amb diferents nens i nenes, nois i noies i mestres o professors/es.

Diari de parvulari: El dia a dia d'educació infantil.

Quadern de primària: Vivències i experiències de primària.

Apunts d'ESO: Treballs de secundària.

Batxillerat: Treballs de Batxillerat.

Espai de recerca: Presentació de treballs de recerca de segon de Batxillerat.

Món científic: Articles de ciència.

La cartellera: Crítica teatral.

La galeria: Obres de plàstica.

L'hora del conte: Conte d'un alumne.

English corner: llengua anglesa.

Allons Enfants: Llengua francesa.

...In corpore sano: Activitats esportives.

La portada és, al seu torn, una mostra de l'expressió artística i plàstica de l'escola.

Festes d'Escola: Novetats i Festes de l'Escola.

Actualitat a les xarxes: Notícies més representatives del trimestre.

El racó del Consell rector: el consell rector té la paraula.

Ja veieu que és una revista molt nostra de la qual us convidem a gaudir-ne!!

Sol·licitud Revista TriMestral en paper

Per altra banda, els alumnes de quart, gestionen el perfil Escola Mestral de Facebook i Instagram. A Facebook es publiquen, diàriament, notícies sobre la vida d'Escola. A Instagram es publiquen fotos que siguin, per elles soles, un relat. D'aquesta manera, els alumnes de quart ens ensenyen que les xarxes socials, ben utilitzades, poden ser un vincle positiu i efectiu entre persones.

Estàs aquí:Inici Activitats Revista Trimestral