Estàs aquí:Inici Activitats Família Escola

Família Escola

Espai familia Escola

Ja fa uns anys, es va iniciar amb força èxit el projecte ESPAI FAMíLIA-ESCOLA on famílies dels tres cursos d’educació infantil i del cicle inicial de Primària, juntament amb la psicopedagoga de l’escola, la Cristina, intercanvien punts de vista, maneres de fer, maneres de viure...en definitiva, maneres d’educar. En aquest espai es convida a les mares i pares dels alumnes més petits a compartir experiències personals, partint de la idea que no hi ha una forma modèlica de fer, i pensant que és enriquidor per a tots veure altres punts de vista diferents al nostre.

EscolaMestral UN POEMA DE NADAL PER ALS FILLOLS La classe de sisè ha escrit un poema de Nadal per als seus fillols de P5. Han ana… https://t.co/GMLACtVYW7
Estàs aquí:Inici Activitats Família Escola