Escola Mestral

L'ESCOLA DES DE CASA

Segueix tota l'activitat online a les nostres xarxes socials
i consulta l'apartat circulars informatives.

Estàs aquí:Inici Activitats Agenda 21 / Escola Verda Plantada 2019

Plantada 2019

18-12-19 - Diari hort 2019

Després d’un mes i mig treballant amb els alumnes de 6è i l’ajuda del Taller de CM, una mica més tard que altres anys perquè havien d’anar de colònies els de 6è, l’hort ha quedat llest per la plantada. En les fotografies que tindreu accés veureu l’evolució de la gran feina que han fet els de 6è, des del primer dia que vam començar a treballar fins ara: treure moltíssimes males, remoure la terra, aplanar-la, marcar les parcel·les i caminets, buidar el compostador , aquest any sense cap sorpresa, escampar l’adob i finalment amb l’ajuda dels alumnes de parvulari i cicle inicial  PLANTAR!

Dia 1 Video Gaspar Caballero de Segovia

Dia 2  Treure pedres i males herbes

Dia 3  Remoure la terra i tornar a posar pedres

Dia 4 Obrir compostador i repartir adob i terra per lhort