Escola Mestral

JA HEM TORNAT A L'ESCOLA

Que tinguem tots un bon curs!

Estàs aquí:Inici Activitats Activitats extraescolars

Activitats extraescolars

Les activitats extraescolars són un dels grans valors afegits de la nostra escola. Formen part del nostre projecte educatiu, són gestionades per l’equip directiu i coordinades pel professor de l’àrea amb la que tenen relació. Les realitza el mateix professor o bé monitors especialitzats. Les despeses que generen s’engloben dins del pressupost general de la Cooperativa i els alumnes les trien en funció dels seus interessos o aptituds o bé a proposta del professor.

Degut a la situació actual de pandèmia per la Covid-19, aquest curs 2020/21, l’escola durà a terme aquelles activitats extraescolars que per horari, instal·lacions i espais, puguin realitzar-se amb les correctes mesures de seguretat i sempre amb el grup de convivència estable (GCE).

Llibret d'activitats extraescolars 2020-21

Horaris d'activitats extraescolars 2020-21

Acompanyament d'activitats extraescolars 2020-21

Butlleta d'inscripcions d'activitats extraescolars 2020-21