Projecció del documental: Escala 1:5

Divendres 19 de febrer de 2021:

Projecció del documental: Escala 1:5

Conversarem amb els realitzadors Albert Badia i Patricia Tamayo, que van fer un documental sobre el procés de creació, i amb l‘arquitecte Arnau Pascual, que va realitzar les maquetes del projecte.

Hora: 14:30

La remodelació de la mítica Sala Beckett a càrrec d’un dels equips d’arquitectura més prestigiosos que hi ha actualment a Barcelona: Flores i Prats, va ser filmada per Albert Badia (exalumnes de l’escola) i Patricia Tamayo. El resultat és un documental d’una gran qualitat artística. Per altra banda, Arnau Pascual (també exalumne), arquitecte amb una trajectòria molt prometedora, va realitzar vàries de les maquetes que utilitzaven Flores i Prats com a eina indispensable de treball.

L’acte tindrà lloc a les aules A i D de l’Escola Mestral. Hi podran assistir els alumnes de 1r i 2n de Batxillerat. Per a les altres persones interessades es transmetrà en streaming.

EscolaMestral RT @rtvenoticies: 🐢 En el Dia Mundial de l'Educació Ambiental ens hem volgut fixar en una escola de Sant Feliu de Llobregat. És l'escola…