Exposició-Col·loqui: Arnau Pascual, Holderbachweg 67

Divendres 6 d’abril de 2018:

Exposició-Col·loqui: Arnau Pascual, Holderbachweg 67

Al hall de l’escola

Durada:45 minuts

L’Arnau va estudiar a l’Escola Mestral fins al 2010. Els professors que el vam tenir d’alumne encara recordem el seu treball de recerca: Estudiant Bauhaus sobre una de les escoles d’art més importants del segle xx. Com a part de la seva investigació, va fer un viatge a Alemanya seguint els moments més importants de la Bauhaus: la seu de Dessau i la de Berlín (actual museu de l’escola). Un cop presentat el treball, va exposar-ne els exercicis principals al hall. D’aquella exposició avui en podeu veure el quadre que penja en aquesta paret.

El 2010 comença a estudiar la carrera d’arquitectura a l’EDSAB de la UPC i també exposa les seves pintures a Corbera de Llobregat en una mostra titulada: El plaer del color. En aquest moment ja es pot apreciar la influència d’un dels pintors més importants de la segona meitat del segle XX, l’alemany Gerhard Richter, que encara ara no ha deixat de ser font d’inspiració.

El 2015, cursant el 5è de carrera, és becat per estudiar durant un any a la ETH, universitat de Zurich (Suïssa). En acabar el curs, treballa durant mig any en aquesta mateixa ciutat a Pool Architekten, un despatx d’arquitectura amb 80 persones que s’ocupa de projectes de gran envergadura.

Després d’això se’n va tot sol a fer un viatge de tres mesos per l’Índia.

En tornar acaba la carrera mentre treballa al despatx barceloní Flores i Prats en el projecte de remodelació de la Sala Beckett. A diferència del despatx anterior, aquest es dedica a edificis més petits parant atenció a tots els detalls a partir de dibuixos, maquetes i l’estudi profund de la tectònica de l’edifici.

En aquest moment està treballant a l’Àrea Metropolitana de Barcelona, ocupant-se de la redacció del nou Pla Director Urbanístic, alhora que enllesteix el projecte final de carrera. El treball a escala urbanística completa una formació que ha passat per les mes diverses escales.

En el terreny individual, ha remodelat un pis antic al barri de Sants on resideix actualment.

EscolaMestral RT @linformatiu_tve: Els escolars treballen online. Les matèries que facin no seran avaluables. També els recomanen que facin jocs amb la f…