Estàs aquí:Inici Activitats Activitats culturals

Activitats culturals

Estimats alumnes i exalumnes:
Com cada curs, us anunciem les activitats culturals a través de la web de l'escola, per tal que pugueu preveure amb temps els dies en què es faran i, en cas que calgui comprar entrades amb antelació, tenir més temps per fer la gestió. Als que ja hi heu participat altres vegades tenim ganes de retrobar-vos, i als que no ho heu fet mai us convidem a venir-hi per compartir tots plegats una estona de cultura, és a dir, una estona de reflexió i coneixement.

Aquesta llista s'anirà actualitzant periòdicament amb la possibilitat que s'incorporin activitats noves entre d'altres de ja programades.

Divendres 5 d’octubre de 2018:

Visita a la Col·lecció permanent del Museu Picasso

preu: gratuït

hora: 15:45

Picasso és molt probablement el pintor més influent del segle XX i va ser en vida una personalitat molt destacada tant en l’àmbit cultural com en l’àmbit polític i social. Volem parlar de la seva obra i compromís recorrent un dels museus més importants de Barcelona, descobrint les seves influències, evolució i els darrers treballs de maduresa.

Divendres 19 d’octubre de 2018:

Arquitectura: Pavelló alemany de Barcelona, 1929, de Mies van der Rohe

Preu: Gratuït

Hora: 16:00

El Pavelló de Barcelona, obra simbòlica del Moviment Modern, ha estat estudiat i interpretat exhaustivament, alhora que ha inspirat l’obra de diverses generacions d’arquitectes. Va ser projectat per Ludwig Mies van der Rohe (1886-1969) com a pavelló nacional d’Alemanya per a l’Exposició Internacional de Barcelona del 1929. Construït amb vidre, acer i diferents classes de marbre, el Pavelló es va conceb-re per allotjar la recepció oficial presidida pel rei Alfons XIII al costat de les autoritats alemanyes.

La cadira Barcelona
Mies van der Rohe va dissenyar, especialment per al Pavelló, una cadira feta de pell i perfil metàl·lic que, amb el temps, va esdevenir una icona del disseny modern. N’és una bona mostra el fet que el model de la cadira Barcelona encara es produeix i comercialitza actualment.

Dilluns 17 de desembre de 2018:

Concert: Les quatre estacions de Vivaldi, interpretada per Europa Galante i dirigida per Fabio Biondi

al Palau de la Música Catalana

preu: 18 €

hora: 20:00

abans del concert hi haurà una explicació a les 19:15 davant del Palau

Les quatre estaciones és un conjunt de quatre concerts per a violí composats pel músic barroc venecià Antonio Vivaldi. És l’obra més coneguda del compositor i una de les més famoses de la música clàssica, i en aquesta ocasió la sentirem interpretada per un dels conjunts més presitigiosos de música antiga.

EscolaMestral EDUCACIÓ MOLT EMOCIONAL A SISÈ Els alumnes de 6è de primària, a educació emocional, van veure un documental sobre u… https://t.co/QzmkZ4DjMF
Estàs aquí:Inici Activitats Activitats culturals