Estàs aquí:Inici Activitats

Activitats Culturals

Amb l’objectiu de fomentar la vida cultural a l’escola, les activitats interdisciplinàries, la relació entre els alumnes de diferents cursos i oferir la possibilitat que els ex-alumnes segueixin vinculats a l’escola; les tardes del divendres les dediquem a la creativitat i la cultura. Per això durant el curs, es van programant un seguit d’activitats adreçades als alumnes de Batxillerat i darrer curs de l’ESO, d’assistència voluntària, entorn d’aquests aspectes:

• Visites a exposicions temporals, museus i xerrades sobre l’art, així com a espectacles teatrals, musicals, de dansa o de poesia.

• Assistència a projeccions de la Filmoteca de la Generalitat. També es projecten pel·lícules al mateix centre per tal de crear-ne un col·loqui posterior.

• Oferta d’un espai als ex-alumnes i persones vinculades amb l’escola que es dediquin a qualsevol camp creatiu, perquè mostrin treballs i activitats o obrin debats d’interès cultural.

Veure l'agenda d'activitas culturals.

EscolaMestral RECONEIXEMENT CULTURAL A J.J. BLAY Ahir, dijous 30 de novembre, a l'Ateneu Santfeliuenc, es va celebrar un acte... https://t.co/9xYhdVqcI0
Estàs aquí:Inici Activitats