Estàs aquí:Inici Llengües estrangeres Français

1r Batx-Nivell B2

¡L’enhorabona a tots!

2015-2016

3R D’ESO - INTERCANVI AMB FRANÇA (BRETANYA)

Fa tres anys vam començar un intercanvi amb una escola de Rennes.

Aquest projecte va més enllà d’un curs de francès: és també una possibilitat que s’ofereix als alumnes per tal que tinguin contacte amb una altra cultura, una oportunitat de descobrir i participar en la vida quotidiana d’un altre país i, per descomptat, de provar la tan anomenada cuina francesa.

Durant el viatge els alumnes han descobert diversos indrets: el “Mont Saint-Michel”, “Saint-Malo”, “Dinan” i “Rennes” en són alguns exemples.

A més a més, van tenir la possibilitat d’assistir a les classes de l’escola “Les Ormeaux”, fet que els va permetre observar altres maneres de fer i les semblances i diferències respecte la nostra escola.

Clic aquí per veure totes les fotografies

EscolaMestral Com cada trimestre, ja tenim el nou número de la Revista Trimestral a punt. Aprofitem per desitjar-vos un bon... https://t.co/I7cUAIDjZp