Iniciem les sessions de Portes Obertes per compartir amb vosaltres el nostre projecte. Hi sou tots benvinguts!

Batxillerat 2024-2025

Preinscripció i matricula oberta. Benvinguts a l'escola!

Preinscripció 2024-2025

Tota la informació sobre el procés de preinscripció. Benvinguts a l'escola!

Una petita gran escola

L’Escola Mestral, fundada l’any 1968, en la línia de la tradició pedagògica catalana, és una Cooperativa de la qual en formen part les mares i els pares dels alumnes.

S’hi imparteixen tots els nivells educatius, des de l’Educació infantil fins al Batxillerat i té subscrit un concert educatiu amb la Generalitat de Catalunya per als nivells d’Educació infantil, primària i secundària obligatòria.

El compromís, la implicació de mestres, pares i mares i alumnes i un ambient familiar i proper afavoreix una formació integral de les nenes i nens que, a més d’aconseguir les fites acadèmiques que es proposen, esdevenen persones conscients i lliures, obertes a la cultura, la curiositat científica i el compromís social.

Al llarg de l’etapa d’educació infantil els nens i nenes van desenvolupant les seves capacitats cognitives, psicomotores, d’equilibri personal, de relació interpersonal i d’integració social.

La finalitat de l’educació primària és proporcionar, a tots els nens i nenes, les competències necessàries que els permetran assegurar el desenvolupament personal i social iniciat a l’educació infantil.

ESO

Els objectius finals de l’ESO són, aconseguir que tots els alumnes adquireixin els elements bàsics de la cultura, especialment en els seus àmbits humanístics, artístics, científics i tecnològics.

Els alumnes que desitgen accedir a estudis universitaris troben a l’Escola Mestral un ambient estimulant i eficaç per a l’estudi. La raó és l’equilibri entre una bona formació acadèmica i una base cultural i humana.

Projecte educatiu

L'Escola Mestral és una escola laica, catalana i compromesa amb el medi ambient. El nostre repte és fer que l’alumnat descobreixi el gust per aprendre, fomentant l’esperit crític a través de l’observació atenta de la realitat, tot i dotant-lo de les eines intel·lectuals que necessita per aconseguir-ho. Valorem l’esforç i el treball, tant individual com col·lectiu i pretenem desenvolupar actituds i valors encaminats a aconseguir rigor i constància en aquest sentit.