Estàs aquí:Inici Agenda Notícies destacades PETITA HISTÒRIA DELS PÈSOLS DE L’HORT DE L’ESCOLA
Dilluns, 29 Maig 2017 08:23

PETITA HISTÒRIA DELS PÈSOLS DE L’HORT DE L’ESCOLA

A finals d’octubre els alumnes de 6è de primària plantaven els pèsols amb els nens i nenes de parvulari i cicle inicial a l’hort de l’escola.

Durant l’hivern i el principi de la primavera els alumnes del Taller de cicle mitjà els van cuidar... fins que els van collir a mitjans de maig.

Els van portar a les classes d’infantil on els bombers, astronautes i superherois els van desgranar i d’aquí a la cuina on ens van preparar els dia 23 un bon arròs amb verdures (sobretot pèsols).

EscolaMestral Com cada trimestre, ja tenim el nou número de la Revista Trimestral a punt. Aprofitem per desitjar-vos un bon... https://t.co/I7cUAIDjZp